نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و قرقیزستان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شگفتی سازی افغانستان با هدایت مربیان ایرانی | تیم ملی فوتسال افغانستان به جام جهانی صعود کرد مشهد خانه فوتسال افغانستان مرتضایی: آسیا باید باور کند که در فوتسال قدرتی به‌نام افغانستان وجود دارد پخش زنده بازی افغانستان و قرقیزستان انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی از طریق DNA توسط بنیاد شهید آخرین وضعیت آب و هوا در ولایت‌های افغانستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عیادت رئیسی از بیماران افغانستانی در بازدید از بیمارستان شهدای یافت‌آباد + عکس معاون وزارت خارجه آمریکا برای گفتگو درباره افغانستان به قطر و پاکستان سفر می‌کند تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و قرقیزستان انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ روز‌های فارسی فوتسال آسیا قرقیزستان حریف بعدی افغانستان در مقدماتی جام جهانی فوتسال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و عراق (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افغانستان با پیروزی در برابر عراق برای صعود به جام جهانی امیدوار ماند طالبان: سه کشور همسایه زمینه حضور داعش را در منطقه فراهم کرده‌اند پخش زنده بازی افغانستان و عراق انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معلمی در حاشیه | گفت‌وگو با فاطمه سجادی مدیر مدرسه خودگردان هدایت تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ تاثیر حمله داعش به مسکو بر روابط روسیه – طالبان ملا برادر با هیئت دیپلماتیک ایران در کابل دیدار کرد
سرخط خبرها

۶ هزار تبعه خارجی در کرمانشاه دارای کارت هوشمند می‌شوند

  • کد خبر: ۱۷۲۲۲۰
  • ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
۶ هزار تبعه خارجی در کرمانشاه دارای کارت هوشمند می‌شوند
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه از صدور کارت هوشمند برای ۶ هزار نفر از اتباع خارجی مجاز در استان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه گفت: طبق دستورالعمل جدید، ۶ هزار نفر از اتباع خارجی مجاز ساکن کرمانشاه صاحب کارت هوشمند خواهند شد.

حمزه سلیمانی در کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی استان کرمانشاه بیان داشت: مرحله اول صدور کارت هوشمند برای اتباع دارای کارت هویت خواهد بود.

وی افزود: با صدور کارت هوشمند، اتباع می توانند به راحتی در بانک سپه حساب بانکی باز کنند و سیم کارت همراه اول داشته باشند.

سلیمانی تصریح کرد: یکپارچه سازی اطلاعات مهاجران در قالب سامانه واحد نتیجه تشکیل سازمان ملی مهاجرت در وزارت کشور است و برای صدور کارت هوشمند، اتباع مجاز باید اطلاعات خود را به صورت رایگان در سامانه و نرم افزار معرفی شده وارد کنند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری همچنین گفت: پس از صدور کارت هوشمند برای دارندگان کارت هویت در ادامه تمام گذرنامه های خارجی نیز به کارت هوشمند متصل خواهند شد به عنوان نمونه دانشجویان و دانش آموزان خارجی مقیم استان نیز که با گذرنامه اقامت دارند به کارت هوشمند متصل می شوند.

سلیمانی بیان داشت: در مجموع ۶ هزار نفر از اتباع خارجی مجاز در استان ساکن هستند که شامل دانشجویان و دانش آموزان نیز می شود.

سلیمانی در پایان بیان داشت: کرمانشاه اولین استانی در کشور است که به صورت پایلوت طرح را اجرا می کند هرچند قبل از اجرای طرح شیوه نامه آن باید توسط دستگاه ها مطالعه شود و نقطه نظرات خود را در خصوص آن ارائه کنند. 

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد و بیش از یک میلیون نفر از کل جمعیت استان در کلانشهر کرمانشاه ساکن هستند.

منبع: YJC

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->